Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

τι χαπια αδυνατισματος να παρω

Η στρατηγική, που θα εφαρμοστεί και στις 36 χώρες στις οποίες έχει παρουσία η επωνυμία της Vodafone, αναδεικνύει την πεποίθηση της εταιρίας ότι, μέσα στα επόμενα χρόνια, οι νέες τεχνολογίες και οι ψηφιακές υπηρεσίες θα διαδραματίσουν θετικό ρόλο, βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα ζωής των ανθρώπων στον κόσμο.



τι χαπια αδυνατισματος να παρω

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Vodafone εστιάζει στην αισιοδοξία για το μέλλον, η οποία εκφράζεται μέσα από το κεντρικό μήνυμα The future is exciting. Ready? Στην Ελλάδα το κεντρικό μήνυμα είναι: Το μέλλον συναρπάζει. Ready?


Σε επίπεδο εταιρικής παρουσίας, δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στο εμβληματικό «speech mark» της Vodafone, υιοθετώντας τη μεγαλύτερη αλλαγή που έχει γίνει, από τη δημιουργία του «speech mark» logo το 1998, σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σύμβολα της Vodafone. Το «speech mark» θα εμφανίζεται στο εξής ως το βασικό επικοινωνιακό σύμβολο και θα κυριαρχεί σε όλες τις ενέργειες σε επίπεδο marketing και επικοινωνίας. Το νέο λογότυπο θα εμφανίζεται επίσης με ένα νέο 2D σχεδιασμό αντί του προηγούμενου 3D περιγράμματος.


σημεια για τατουαζ σε γυναικα

φοιτητικα διαμερισματα αγια παρασκευη

Η νέα εταιρική στρατηγική της Vodafone διαμορφώθηκε στη βάση εκτεταμένης έρευνας και δοκιμής concepts, καθώς αξιολογήθηκαν ευρήματα ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας με τη συμμετοχή περισσότερων από 30.000 ανθρώπων, σε 17 χώρες.


Tο βασικό τηλεοπτικό διαφημιστικό μήνυμα, μία ταινία 60 δευτερολέπτων, εστιάζει στο πώς η ανθρώπινη αλληλεπίδραση παραμένει σταθερή, ενώ οι τεχνολογίες εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, είναι παραγωγή της Ridley Scott Associates.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου